Łączna liczba wyświetleń

7 grudnia 2016

PIERWSZE ŚWIATECZNE OZDOBY GOTOWE :)



       Czekałam na grudzień z ogromną niecierpliwością. Bardzo lubię ten czas oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia. Te wszystkie przygotowania, obmyślanie planów jak udekorować dom i wykonywanie własnoręcznych dekoracji sprawiają że, zawsze nie mogę się doczekać tego okresu w roku. Pogoda jak na razie nie przypomina zimowego grudnia, a raczej piękny słoneczny październik. Z jednej strony trochę szkoda bo śnieg daje ten niesamowity klimat, a z drugiej strony dzięki słonecznej pogodzie mogłam się wybrać do pobliskiego lasu na jak ja to nazywam "zbiór skarbów" :). Nazbierałam czerwonych gałązek derenia, małych szyszek olchy, owoców głogu i ligustra oraz innych drogocennych materiałów , które staną się dekoracją mojego domu.  
       Pierwszą ozdobą za jaką się zabrałam jest świecznik z betonową podstawą. Podstawę wykonałam z betonu wlewając go do woreczka i formując z niego małą poduszkę z miejscem na świeczkę. Udekorowałam betonową podusię moimi "leśnymi skarbami", które wcześniej umalowałam sprejem w kolorze miedzi i chromu. Pierwsza dekoracja gotowa :).           

                          



Piękna trawa. Dopiero o tej porze roku zobaczyłam jak one fajnie rosną. Latem niemal całe są zakryte wodą :)



































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz