Łączna liczba wyświetleń

11 grudnia 2016

ŚNIEŻNY LAS



       Biała zima pojawia się u mnie i  jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki znika. Nie zdążyłam  się  nacieszyć śniegiem gdy już zniknął  ale udało mi się w tym tygodniu pójść na zimowy i śnieżny spacer. Las w śniegu wygląda tak bajecznie. Uwielbiam ten mój koniec świata w śnieżnej zaspie. Spacer był wspaniały, tak dawno nie widziałam takich widoków bo ostatnie zimy nie przynosiły tego delikatnego puchu. Liczę skromnie na to, że jednak w tym roku doczekam się  Białych Świąt. Tymczasem zostawiam Was z moją zimową stylizacją i idę dalej robić świąteczne dekorację do mojego domku:).


















































4 komentarze:

  1. Ale klimatyczny, przyjemny wpis :) Zazdroszczę, bo mam do lasu daleko, ale narobiłaś mi "smaku" na jakąś wiciszającą wyprawę.
    Pozdrowienia
    Paulina
    www.paulinejournal.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) i szczerze polecam las zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny płaszcz, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz jest cudny <3 Chciałabym sobie taki kupić.
    Uwielbiam chodzić na spacery zimą :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń