Łączna liczba wyświetleń

12 października 2016

PUSZKI NA SYPKIE PRODUKTY



       Pogoda nie zachęca do spacerów ani w ogóle do wychodzenia z domu. U mnie pada deszcz i okropnie wieje wiatr.  W związku z tym, że wieczory zaczęły się robić coraz dłuższe przyszedł czas na prace z kategorii DIY. Dziś przedstawiam wam "Puszki na produkty sypkie". Moja kuchnia od niedawna przybrała kolor miętowy dlatego potrzebowałam dodatków w tym kolorze. Nie miałam ich za wiele (w gruncie rzeczy nie miałam nic :)) dlatego postanowiłam wykonać je sama. Jednym z tych dodatków są właśnie te puszki. Pasują mi do kuchni idealnie i są takie jak chciałam choć pracy było przy nich ogromnie dużo. Wszystko jest wykonane ręcznie ale bardzo mi się podobają więc warto było poświęcić ten czas. Co myślicie o takiej dekoracji?


       Puszkę po Kawie Ince zmatowiłam papierem ściernym a następnie pomalowałam na biało farbą akrylową do mebli firmy ŚNIEŻKA.


      Do tej samej farby dodałam szarego pigmentu. Okrągłą gąbeczka zrobiła stemple na górze i na dole i połączyłam je cieniutkim pędzelkiem uzyskując szlaczek. Następnie wyznaczyłam miejsce na napis.



       Napis można najpierw narysować ołówkiem, ja jednak malowałam od razu farbą.


        Ołówkiem z gumką zrobiła kropki. W wieczku zrobiłam dwie dziurki i przewlekłam przez nie sznurek. Nie miałam takiego grubego, użyłam więc kilku cieńszych i zaplotłam je w warkocz. Tak powstało ozdobna rączka.





 

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, brakuje mi trochę cierpliwości do takich robótek ale tobie tak wspaniale wyszło że chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-). To fakt trzeba ciut cierpliwości ale efekt widać obrazu więc to nieco pomaga :-)

      Usuń
  2. Świetny dobór kolorów, bardzo mi się podoba ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł i wykonanie ! bardzo podoba mi się dobór kolorów <3

    http://tastemyart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń