Łączna liczba wyświetleń

9 października 2016

JESIEŃ STAŁA SIĘ FAKTEM




          Niestety nie bardzo pytając czy mam na tę wizytę ochotę, jesień przyjechała do mnie i coraz bardziej rozgaszcza się na "mojej małej planecie" :). Niestety również pogoda długoterminowa nie pozostawia złudzeń, to już koniec ciepłych dni i nici ze "Złotej Polskiej Jesieni".  Trudno, skoro jest to trzeba się z nią na jakiś czas zaprzyjaźnić.  Kiedyś w końcu wyjedzie ustępując miejsca bardziej lubianym przeze mnie porom  roku :). W związku z tym z najodleglejszej półki mojej szafy wyciągałam czarny golf, założyłam grube rajstopy oraz botki do tego wszystkiego zamszowa bordowa spódnica, która naprawdę swoim kolorem poprawiła mi humor. W takim jesiennym zestawie ruszyłam na spacer. Pogoda dzisiaj zaskakiwała mnie to słońcem to deszczem i wiatrem ale nie dałam się i niedziela zostaje zaliczona do bardzo udanych dni.  Wam też życzę miłego wieczoru :)

































 

10 komentarzy:

  1. O kurde zestawienie idealnie oddaje Ciebie :O
    Co powiesz na wzajemna obserwcje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Love it!

    Www.leilaandvanya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love it!

    Www.leilaandvanya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko, co związane z ręcznie zrobionymi dekoracjami. Bardzo podoba mi się Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja i uczesanie. Piękne zdjęcia.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń