Łączna liczba wyświetleń

4 września 2016

WAKACJE WCIĄŻ :)


       Lato u mnie w pełni. Jest tak ciepło, że aż trudno uwierzyć w to, że jesień już tuż tuż.  Nie przejmuję się  tym jednak ogóle i kolejną niedzielę spędzam na wypadzie" poza miasto":). Korzystam w pełni z tych chwil pięknej słonecznej pogody. Nauczyłam się kochać i szanować każdą chwilę. Odkąd mam męża a on jest kierowcą zawodowym potrafię cieszyć się małymi rzeczami i cenić to co mam. Bo przecież nic nie jest dane raz i na zawsze. Po za tym nie znoszę zimna i dlatego muszę nazbierać jak najwięcej kolorowych, ciepłych i letnich zdjęć by kiedy już przyjdzie zima móc się przy nich ogrzać i choć odrobinę pocieszyć.Właśnie dlatego na dzisiejszą wycieczkę wybrałam jasne pastelowe kolory które kojarzą mi się z wakacjami :)
Pozdrawiam i miłego wieczoru Wam życzę



















































































6 komentarzy:

  1. I love your skirt!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spódniczka :D
    Zapraszamy do nas , nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute your look with the mini skirt!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Really great post! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia!♥
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. W tych "małych rzeczach" tkwi klucz do wielkiego szczęścia.. :) Świetna torebka!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń