Łączna liczba wyświetleń

22 maja 2016

Kocham maj, chwile we dwoje i bluzki hiszpanki :)




       Pamiętam jak w kwietniu nagle zrobiło się bardzo ciepło i pierwszy raz wyszłam w krótkim rękawku. Wspaniałe uczucie. Maj również dostarcza nam jak na razie wspaniałych ciepłych dni ale dopiero dziś zdecydowałam się na włożenie krótkich spodenek, i choć moje nogi nie wyglądają jak bym wróciła z Egiptu to i tak czułam się wspaniale. „Blade znów jest modne” – wyczytałam w jednym z kolorowych pism. Wreszcie nadszedł mój czas. Teraz inni będą się wybielać i mi zazdrościć mojej białej skóry, a co :)
       Cieszę się również z tego, że moja ulubiona bluzka hiszpanka znów jest modna. Bardzo dobrze się w niej czuję. Myślą, że dodaje uroku każdej kobiecie i każda kobieta niezależnie od wieku powinna ją mieć w swojej szafie. Falbanka skutecznie odciąga uwagę od innych miejsc, które nie są naszymi atutami, jest też bardzo dziewczęca więc odmładza. Nośmy bluzki hiszpanki :)
        Mój mąż gdy tylko robi się ciepło zaczyna swój sezon wycieczkowy. Taka praca, dlatego mało mamy czasu dla siebie ale dziś zrobił mi wielką niespodziankę i wrócił wcześniej niż planował. Poszliśmy na długi spacer tylko we dwoje. Odkryłam niedaleko mojego domu urocze miejsce i choć mieszkam tu od urodzenia dopiero niedawno znalazłam to miejsce. Wspaniała roślinność, mokradła i pełna natura. Nikt tam nie sprząta starych przewróconych drzew, nie kosi trawy i nie stawia ogrodzeń. Jak wzrokiem sięgnąć czysta natura. To takie oderwanie od rzeczywistości kiedy patrzysz na to wszystko a za razem wiesz, że tuż za niedużym laskiem są domy, ludzie, samochody , zwykłe życie.










Na spacer wzięliśmy kocyk, coś do picia, oraz deser. To wszystko razem sprawiło że to był naprawdę udany spacer













Obok mnie przechadzał się przepiękny żuk. Miał na sobie chyba wszystkie kolory tęczy. Wie co będzie modne w tym sezonie:)















Było pysznie i wspaniale. Oby więcej takich chwil mogło wypełniać słoneczne niedziele:)
Zachęcam wszystkich do spacerów które sama uwielbiam

Miłej niedzieli wam życzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz