Łączna liczba wyświetleń

28 marca 2019

SZYBKIE I ŁATWE OZDOBY WIELKANOCNE



       Lubię prostotę i naturalność dlatego dziś chciałabym Wam pokazać kilka prostych i szybkich w wykonaniu ozdób wielkanocnych. Tak, tak kochani nie wiem czy wiecie ale Święta Wielkanocne już tuż, tuż i choć kocham wiosnę miłością bezgraniczną, to za tydzień znów będę starsza o rok a to mnie już tak bardzo nie cieszy. No nic, trudno. Dawno nauczyłam się, nie przejmować rzeczami na, które nie mam wpływu więc wróćmy do kolorowych ozdób wielkanocnych. Przedstawiam wam pisanki z kolorowego kartonu. Duże do postawienia i mniejsze do powieszenia oraz kolejne użycie deseczek przywiezionych  do spalenia przez mojego teścia (Tato, dzięki ale nie spalę tego, to zbyt cenne :)). Pisanki to jajka wycięte z kolorowych kartoników i posklejane ze sobą. Deseczki zostały za olejowane (zwykłym olejem spożywczym), owinięte sznurkiem , który udekorowałam kolorowymi pomponikami. Na środku został przyklejony zajączek z płótna. Prawda, że proste, a mega koloruje świat kiedy wiosna jeszcze zbiera materiały na ten cel. Na przedostatnich zdjęciach zobaczycie drabinkę. Mój dorobek ostatniej soboty. Jestem z niej naprawdę PRZEdumna choć ręce odpadały od szlifierki to uczucie zadowolenia z siebie jest zawsze dla mnie bezcenne i wynagradza mi cały wcześniejszy trud włożony w daną prace. No kocham ten stan. Ok. zobaczcie kilka zdjęć.  Inspirujcie się i do dzieła  Święta już tuż, tuż:)






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz