Łączna liczba wyświetleń

8 lutego 2018

WOŁAM WIOSNĘ




       Kolejny rok przynosi kolejną wiosnę. Choć to dopiero luty czuję ją już bardzo wyraźnie i mimo, że znów jestem o rok starsza  to i tak nie mogę się doczekać pierwszych kwiatów i pierwszych zielonych listków. To się chyba nie zmieni. Ten rok jest dla mnie wyzwaniem. Budowa mojego domu idzie szybkim krokiem do przodu. Pod koniec kwietnia dostaniemy klucze i dopiero się zacznie moje ulubione zajęcie. Bedę malować, dekorować i meblować nasze miejsce na ziemi. Na święta Bożego Narodzenia chcemy już tam zamieszkać. Pewnie i tu nie zabraknie tematów wnętrzarskich:) Tymczasem u mnie mimo płaszcza (mojego ulubionego) wiosenna stylizacja.
























       A dziś Tłusty Czwartek więc życzę wszystkim smacznego i jedzcie pączki bo są pyszne a dziś wolno zjeść każdą ilość:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz