Łączna liczba wyświetleń

5 marca 2017

TEN PIERWSZY MOMENT



       Nie mogę uwierzyć, że jeszcze tydzień temu zalegała u mnie gruba warstwa śniegu. Dziś pogoda rozpieszczała mnie. Jak na moje życzenie odwołano mi zajęcia na uczelni i dzięki temu mogłam wybrać się na wiosenny spacer. Co roku z utęsknieniem czekam na ten moment bardzo wczesnej wiosny. Trawa wtedy zaczyna być taka zielona. O żadnej innej porze roku nie ma takiego koloru jak teraz. Pąki powoli zaczynają być nabrzmiałe i ta myśl, że już nic tego wszystkiego nie zatrzyma i za niedługo przyjdą znów wspaniałe ciepłe dni, pełne inspiracji. Lubię myśleć, że to wszystko jest jeszcze przede mną mimo, że za chwilę będę znów o rok starsza. To moja ulubiona pora roku myślę, że nie tylko moja. Czytając różne blogi nie da się ukryć, że niemal wszyscy czekają na nią z ogromną niecierpliwością. Ponieważ temperatura u mnie sięgała 17° C, na dzisiejszy spacer wybrałam zamiast zimowego płaszcza  luźny sweter w kolorze bordo, ponieważ kojarzy mi się z moją ulubioną zupą, która tylko wiosną smakuje tak pysznie :). Wiosna to wspaniały czas. Mam mnóstwo powodów żeby tak uwarzyć a wczoraj dołączył do nich jeszcze jeden. Wczoraj zostałam po raz pierwszy CIOCIĄ :)
























































12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bycie ciocią to świetna sprawa...gratuluję! :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chce na taki spacerem. Jak na razie to chyba tylko do apteki po leki

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zdrówka życzę:-) na szczęście prawie cała wiosna jeszcze przed nami:-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Też muszę pomyśleć o takim spacerku :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna to bez wątpienia piękny czas :) ale tak naprawdę nie mogę doczekać się lata :) piękne zdjęcia! gratuluję ciociu! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dopiero uczę się być ciocią a że mieszkamy z maleństwem w jednym domu to mam wiele okazji:-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń