Łączna liczba wyświetleń

2 października 2016

MINĄŁ WRZESIEŃ




       Wrzesień minął mi jeszcze szybciej niż reszta miesięcy. Pewnie dlatego, że to taki miesiąc w którym mam po prostu dużo pracy, więcej niż w innych.  Mimo to udało mi się znaleźć chwilę na mały relaks oraz na pielęgnację mojego ogrodu. Niestety kosztem dodawania nowych postów ponieważ doba ma tylko 24 godziny i nie jest z gumy :). Zaczęła się jesień. Wiem, że jest kolorowa, piękna i ma swój niepowtarzalny urok ale nic na to nie poradzę, że chłodne poranki  i wieczory oraz ogólnie niższa temperatura wprowadzą mnie w stan melancholii i ogólnie pojętego smutku. Pewnie niedługo  to minie, zaraz po tym jak pogodzę się z odejściem lata. Tymczasem zapominając na chwilę o jesiennych troskach zapraszam na kilka zdjęć z minionego miesiąca :)



Chłodny poranek i ja z zamiarem biegania (zamiar i tyle z tego:))


 Pyszności :)




Nawet padający deszcz nie odstraszył mnie od pójścia na grzyby. A ponieważ innych nie zachęcił wszystkie skarby zgarnełam ja :)








Obiad rodzinny na świerzym powietrzu




Chwila relaksu. Oj jak dobrze się spało :)


Na koniec skarby z mojego ogrodu

 

Już nie długo na blogu pokażę wam jak zrobić pyszną zupę krem z tych smaczych warzyw :)




Przygotowanie podłoża pd trawnik. Ciężka i nie równa walka z chwastami ale się nie poddają, ta trawa i tak tam wyrośnie
(kiedyś) :)





 

5 komentarzy:

  1. Widać, że bardzo miło minął Ci wrzesień:) Podziwiam i grzyby i pięknie nakryty stół i skarby z ogrodu :) Miłego i cudownego wieczoru życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... taki zastawiony stół w ogrodzie bardzo pobudza moją wyobraźnię i żal mi bardzo, że lato już minęło i na taki stół trzeba czekać pół roku :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie. Mi żal dokładnie tego samego :(. Ale liczę jeszcze na jakiś ciepły weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Red White Pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM wine red Pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM wine red red Pointed
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń