Łączna liczba wyświetleń

25 lipca 2016

Maxi Spódnica



       Wczorajsza niedziela  choć nie słoneczna była w miarę ciepła. Pogoda w lipcu nie rozpieszcza nas ale lato mimo wszystko trwa i trzeba korzystać z każdej chwili.  W związku z tym korzystam i wczorajsze popołudnie spędziłam razem z mężem nad wodą. Maxi spódnica to doskonały wybór na taką pogodę. Choć długo nie nosiłam takiej długości bo wydawało mi się, że przy moim 164 cm wzrostu  nie będę wyglądała korzystnie to odkąd dostałam od mamy ten model bardzo polubiłam taką długość. Dobrze się w niej czuję ale w szafie mimo wszystko mam tylko jedną spódnicę tej długości. Co za dużo to nie zdrowo. Jeśli jednak spotkam na swojej drodze jakąś inną spódnicę tej długości, zakocham się w niej i zapragnę ją mieć, w mojej szafie na pewno znajdzie się dla niej miejsce . Nie zamykam się na takie klimaty :)
       Od dziś zaczął się mój urlop więc dziś leniwy poniedziałek i oprócz dodania tego posta nie robię nic:) Miłego wieczoru wam życzę.
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz