Łączna liczba wyświetleń

19 czerwca 2016

Kapelusze, Kapelusze, KOCHAM LATO :)


       Dziś pogoda zaskakiwała mnie. Rano pięknie świeciło słońce,po południu  przyszła burza a wieczorem powróciło słońce i burza przyniosła fantastyczne orzeźwiające powietrze. Za nim jednak zrobiło się u mnie deszczowo, udało mi się pójść z moją mamą na spacer (mamuś dziękuję za zdjęcia:) ) .  Po raz pierwszy włożyłam kapelusz. Jakoś nie byłam nigdy fanką tego nakrycia głowy ( tak naprawdę nie lubię niczego  co się nosi na głowie). Czułam się w nim jednak całkiem dobrze i myślę, że moje włosy skorzystały na tym , bo ostatniego czasu bardzo się przesuszają. Myślę, że będę go wkładać częściej jeśli tylko pogoda dopisze:). Dżinsowa spódniczka ma długość za którą nie przepadam ale mimo to uważam, że nie wyglądało to źle. Na spacerze udało mi się też nazbierać piękny bukiet polnych kwiatów. Uwielbiam je i kiedy przychodzi lato mój dom wypełniają właśnie takie bukiety. Mają w sobie ten letni klimat i niesamowity urok.




















                                                             Życzę wam miłej niedzieli


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz